shadow

אחד הדברים שיכולים לקדם ארגון, למשל חברת הייטק, עירייה, עמותה ועוד, הם הפקות וידאו שמציגות לקהל את ארגון בדרך שאתם תירצו להראות אותו. כאשר מדובר בארגון שהוא עסק, לרוב הצגת העסק תהיה על מנת לצאת לשוק או לצורך הגדלת רווחים. אם זה מדובר בארגון נותן שירות, למשל עירייה או עמותה, המטרה היא לשפר את התדמית של הארגון. כיום, כל ארגון שמכבד את עצמו מפיק סרטון שיקדם את האינטרסים שלו. כל לקוח פוטנציאלי לעסק שלכם, או תורם שמעוניין לראות את הארגון שלכם, יצפה לראות סרטון שבו אתם מציגים את עצמכם בצורה הטובה ביותר. 

ישנם מספר סוגים של סרטונים  בהפקות וידאו

  • סרטונים שמטרתם גיוס כספים – סרטונים אלה נועדו על מנת ליצור אמפטיה של אנשים לארגון. הסרטונים לרוב יציגו את מה הארגון עושה, איך הארגון עזר לאנשים ומה הארגון צריך כיום על מנת להשתפר ולעזור לעוד אנשים. 
  • סרטוני תדמית – מטרת הפקות וידאו האלה היא לייצר תדמית חיובית לארגון שלכם. תדמית זאת נועדה להראות שאתם עושים טוב לעולם ואם ייקנו מכם או יתרמו לכם, תוכלו להמשיך לתרום מהיכולת שלכם על מנת לשפר את החיים של כולנו. 
  • סרטוני ליווי פרויקט – סרטונים אלה נועדו על מנת להציג את תהליך יצירת ההישגים של הארגון שלכם. אלה סרטונים שמאוד טובים לעיריות שמציגות את תהליך בניית מבנים שישרתו את הציבור בעיר.זה מאוד יפה לעין לראות מקום שלא היה בו כלום, את תהליך העשייה ואת המוצר המוגמר.
  • סרטוני אירוע חוץ – סרטונים אלה נועדו להראות אירוע שהארגון על מנת שיהיה כיף למי שהארגון נותן לו שירות. למשל, מועדון לקוחות של חברה מסוימת, למשל חברת רכבים, עורך יום כיף לכל מי שקנה את הרכב שלהם. 
  • סרטוני נוף – סרטונים אלה בעיקר נועדו לצרכי תיירות או הצגת היופי של אזורים גדולים שממליצים לאנשים  לבוא לבקר בהם, למשל סרטון נוף של פארק, עיר, חוף ועוד.

איזה סרטונים מתאימים לארגון שלכם?

בעניינים אלה תמיד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע שיגיד לכם מהם ההפקות וידאו הטובות לארגון שלכם. 

Author

Admin