shadow

התוכן הוא הדבר החשוב ביותר שעליכם להשקיע בו, כאשר אתם בתהליך של בניית דף נחיתה. גם אם יצרתם קמפיין שיווקי נהדר ועבודת הקידום האורגני שלכם הייתה מושלמת – חשוב לשים לב לכל מילה וגרפיקה המשולבת בדף הנחיתה ולהבין שיש לה משמעות קריטית בעיני הגולש. החשיפה הראשונית של לקוחות פוטנציאליים אל דפי נחיתה עסקיים, היא הזדמנות פז שאסור לפספס אותה. יצירת דף “מהודק” הקולע בדיוק למטרה ומותאם אל קהל היעד, יכולה להביא לתנועה מוגברת באתר ולהגדלה משמעותית של המכירות בעסק.

מהו דף נחיתה?

דפי נחיתה הם למעשה אתרי אינטרנט של עמוד אחד, אשר מרכזים בתוכם מסר שיווקי מחודד שמיועד לקהל יעד מאוד ספציפי. בניית דפי נחיתה צריכה להיעשות לאחר שבוצע מחקר ופילוח של הגולשים שעשויים להגיע לאתר העסקי והתאמת התוכן, הגרפיקה והעיצוב כולו אל אותם האנשים. הקמת דף נחיתה נעשית בדרך כלל כחלק מקמפיין של קידום ממומן בגוגל, כלומר דף הנחיתה הופך להיות מודעת פרסום ש”נוחתים” אליה הגולשים ומקבלים את תמצית המסרים של האתר. העמוד נבנה באופן מאוד מניע לפעולה, כזה שמעודד את הגולש להירשם לשירות, לרשימת תפוצה או לביצוע רכישה – טקסטים שבהם כל מילה היא חשובה.

בניית דף נחיתה – מי עושה זאת בצורה הטובה ביותר?

חברות לבניית אתרים לרוב עוסקות גם בהכנת דפי נחיתה, בהתאם לצרכים של הלקוחות. בניית דפי נחיתה על ידי חברה מקצועית, יכולה להביא להעלאה משמעותית של המכירות עבור בית העסק. כאמור, יש לבצע לא מעט בדיקות ומחקרים לפני שמתחילים בהקמת דף הנחיתה, לכן חשוב לשכור את שירותיה של חברה מנוסה. אנשי מקצוע בקיאים אשר צברו ניסיון ביצירת דפי אינטרנט מדויקים וממוקדי מטרה, יוכלו להקים דף ייעודי לכל עסק מכל תחום. 

באילו דרכים נוספות ניתן לקדם את העסק באינטרנט?

רשתות חברתיות הן אחת מהדרכים היותר חדשות וגם האפקטיביות במיוחד, כדי לייצר קהילה סביב העסק. באופן כזה, ניתן לפעמים להגיע לאנשים אשר פחות עוסקים בחיפוש בגוגל ויותר אוהבים לגלוש ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. בדרך זו התקשורת עם הלקוחות היא ישירה, מה שמסייע לתחושת השייכות של הלקוח אל העסק ולהגדלת הסיכויים לביצוע מכירה.

Author

Admin