shadow

מי מאיתנו לא מודע לכך היום: התחרות שאיתה אנחנו מתמודדים קשה, מורכבת ולא פעם מאתגרת אותנו. היא גם מעוררת אצלנו את הצורך לעשות “חישוב מסלול מחדש” כי זו הדרך היחידה שיש להבין האם אנחנו בכיוון הנכון או לא. על פי guy galboiz יש אומנם הרבה מאוד תוכנות ואפשרויות חינמיות שיכולות לעזור לנו לקדם את העסק, את האתר ואת האינטרסים שלנו ברשת, אך חשוב ביותר לעצור ולבדוק איך אנחנו יכולים להפיק את הטוב ביותר מכל כלי כזה. לכן מ guy galboiz אנחנו למדים שלא בטוח שכדאי לעשות את הקמפיין השיווקי שלנו לבד, כי למה שלא ניעזר במומחים שיוכלו להשקיע זמן, תשומת לב וידע?

guy galboiz מדבר על הצורך להבין מיהו קהל היעד שלנו

על פי guy galboiz זה לא משנה בכלל מה אנחנו רוצים לקדם ואיך אנחנו רוצים לנצל לטובתנו את היכולת לשווק באינטרנט, כי מה שחשוב זה להבין תחילה אל מי אנחנו פונים. מ guy galboiz אנחנו מבינים שבעל עסק צריך לא רק לדעת מי הלקוחות אלה הוא גם צריך לדעת עליהם פרטי מידע אחרים שיכולים להיות משמעותיים, כמו לדוגמה:

  • מה קונה הלקוח?
  • מה מעניין אותו?
  • מתי הוא קונה?
  • מה הוא מעדיף?

אפשר לגייס את כל המידע הזה אודות הלקוחות בדרכים שונות ובהחלט חשוב להשקיע בכך כי בצורה כזאת נדע איך לכוון את העסק שלנו כך שהוא יצליח, יגדל וירוויח יותר.

תנו פתרונות ושירות אונליין

במסגרת ההמלצות שאנחנו מקבלים מ guy galboiz אנו רואים שיש גם משמעות לשירות שאנחנו מציעים ללקוח שלנו אונליין. אם, לדוגמה, הלקוח נתקל בבעיה כלשהי והוא יכול להיכנס לדף הפייסבוק העסקי שלנו ושם למצוא פתרונות, אז למה שלא ניתן לו את זה? guy galboiz מבהיר ששירות כזה יכול לא רק ליצור רושם טוב אצל הלקוח אלא גם לסייע לעסק לעבוד בצורה טובה ויעילה יותר ולכן זה כדאי. אתם תראו שאם תשקיעו בעסק שלכם ובאסטרטגיית השיווק אתם תגיעו הרבה יותר רחוק ממה שאתם מדמיינים.

Author

Admin